logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie wolne stoiska na Festiwalu Druku

   13.05.2015, przeczytano 1518 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowy Festiwal Druku to targi, które podzielone są na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej takiej imprezy targowej w drugiej połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-wolne-stoiska-na-festiwalu-druku,24837,artykul.html

- Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie targami, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: 4Printers, Alma Trend, AMT Product, API.pl, Artemis, Atrium, Colop Polska, CNC Technika, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Iware, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Plotserwis, PolKos, Print Support, Service Call, SICO Polska, Teba, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

- Już od jakiegoś czasu realizujemy strategię segmentacji na wspomniane działy. Posiadamy dwa odrębne wydawnictwa: katalog targowy, został podobnie jak powierzchnia targowa, podzielony na dwie części - reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych, drukarnie i producenci reklam natomiast poszukują natomiast dostawców mediów i maszyn. Odpowiednie targetowanie sprawia, że zwiedzający otrzymuje ofertę „uszytą na miarę” – dodaje Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.


Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764