logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Marketing Mix już we wrześniu

  PR 24.06.2015, przeczytano 1164 razy

Wrześniowy Festiwal Marketingu to branżowa impreza służąca spotkaniu profesjonalistów: przedstawicieli agencji reklamowych i pracowników działów marketingu z wystawcami z szeroko rozumianego sektora reklamy. W tym roku nowością w agendzie Festiwalu jest konferencja poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marketing-mix-juz-we-wrzesniu,25242,artykul.html

- Obserwując aktualne trendy na rynku dodaliśmy do kontynuowanych z lat poprzednich wydarzeń, konferencję MARKETING MIX. To pierwsza edycja tego spotkania, na której specjaliści z rynku rozmawiać będą o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży. Tematy konferencji oscylować będą wokół takich zagadnień jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Konferencja odbędzie się w Hali EXPO XXI w Warszawie, 9 września podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu.

W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku reklamy. Nie zabraknie konkursów branżowych i bogatego programu wydarzeń towarzyszących. Konferencji będzie towarzyszyć 7. edycja konkursu POS STARS na najlepsze dipslay'e.

Festiwal Marketingu odbędzie się w warszawskim Expo XXI, w dniach od 9 do 10 września 2015.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764