logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo igrzysk Tokio 2020 plagiatem? Projektanci zabierają głos  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
WpisOliviera Debie na Facebooku

Belgijski grafik Olivier Debie zarzucił organizatorom igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku plagiat logotypu zaprojektowanego przez niego dla teatru w Liege. Projektant żąda wycofania znaku zaprezentowanego kilka dni temu w stolicy Japonii.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No cóż... Wydaje mi się, że każdy chce mieć kilka "dni chwały".

avatar użytkownika
,

Wychodzi na to że największe ryzyko to użycie koła, tak dawno zostało wynalezione ...

avatar użytkownika
,

Zdaje się że tu właśnie leży problem. Ten znak nosi charakter takiego, co to "sam się narysował" - z charakteru narzędzia "tak jakoś wyszło". To jest właśnie ryzyko wykorzystywania zbyt oczywistych, "generycznych" rozwiązań. Jeżeli jest tak że kolega Kenjiro faktycznie nie miał pojęcia o projekcie Belga, to wydaje się, że obaj panowie są równie "winni", bo poszli na lep takiej oczywistej, narzucającej się koncepcji.  

avatar użytkownika
,

oba są beznadziejne

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764