logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci konkursu o Złoty Medal Festiwalu Druku

   03.09.2015, przeczytano 1501 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-druku,25873,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 10 zgłoszeń.

Wszystkie nagrodzone produkty można zobaczyć TUTAJ (pdf).

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii: 

  • Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,
  • Zbigniew Grzeszczuk, wice prezes PIAP,
  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,
  • Wacław Wasiak,Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
  • Katarzyna Lipska, OOH magazine.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się pierwszego dnia targów.

Festiwal Druku odbędzie się 9-10 września,  w Hali EXPO XXI w Warszwie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764