logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex po targach Remdays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1673 razy
ilustracjastrzałka

Endutex Sp. z o.o. po raz kolejny był wystawcą na międzynarodowych Targach RemaDays w Warszawie. Tym razem, zmieniono lokalizację na pobliski Nadarzyn. Nasza opinia po targach jest jak najbardziej pozytywna i cieszymy się, że mogliśmy na nich być i przybliżyć zwiedzającym naszą bogatą ofertę przeznaczoną dla szerokiego sektora reklamowego, i nie tylko...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-po-targach-remdays-2016,27610,artykul.html

Na naszym militarnym stoisku wykonanym z materiałów własnej produkcji, zwiedzający mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh, tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentowaliśmy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, pokazaliśmy naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdziły się także na tapety, pufy czy sofy, co można było zobaczyć "na żywo".

Odwiedziło nas wielu nowych klientów z branży, nie tylko związanych z drukiem wielkoformatowym, ale także architektów, fotografików, pracowników biur projektowych, a także producentów mebli i odzieży.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na nasze stoisko i już dziś zapraszamy na kolejną edycję Targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764