Olympus przedstawia nową wersję wyjątkowego aparatu - OM-D E-M10 Mark II Limited Edition. Najnowszy model wyróżnia się charakterystycznym, brązowym kolorem oraz teksturą okładziny, która stanowi wykończenie metalowej obudowy. Całość uzupełniają brązowy pasek wykonany ze skóry wysokiej jakości oraz srebrna osłona obiektywu. Na całym świecie dostępnych będzie tylko 3500 sztuk modelu OM-D E-M10 Mark II Limited Edition. Aparat pojawi się w sprzedaży 25 lutego w zestawie z obiektywem M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm 1:3.5-5.6 EZ.
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.