W połowie marca w salonach Gatta pojawi się nowa linia rajstop i pończoch – Gatta Slim Line oraz wyjątkowe nowości w kolekcji bielizny Gatta Intimate. Wyróżnikiem nowych produktów są ich właściwości – pończochy i rajstopy z nowej linii wyszczuplają nogi, a specjalna konstrukcja promowanego biustonosza double push up powiększa biust nawet o dwa rozmiary. Wejście na rynek takich właśnie produktów jest wynikiem prowadzonych przez markę Gatta badań. Kampania reklamowa, prezentująca nowości, obejmie prasę kobiecą, radio, internet oraz nośniki własne w salonach firmowych Gatta.
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.