logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski hydraulik: pierwsza udana kampania promująca Polskę?  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Jeden z plakatów przygotowanych przez POT POT

Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać postrach Francji - słynnego "polskiego hydraulika" do promocji naszego kraju. 28 czerwca zawodowy model Piotr Adamski znany jako symbol polskiego hydraulika wystąpił podczas konferencji prasowej w Paryżu, wzbudzając entuzjazm francuskich mediów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No tak zabawne :) , a gdzieś w komentarzach przeczytałem uwagę, że to bądź co bądź dla nas awans społeczny - byliśmy złodziejami i pijakami zaostaliśmy hydraulikami :). A w podanych tutaj reakcjach najbardzij podobała mi się ta: "Jakie studia należy skończyć w Polsce aby zostać hydraulikiem?" Już mi się zaczyna mieszać kabaret z rzeczywistością.
A tak do rzeczy, to ta witryna naszej organizacji turystycznej to skoro stała się tak popularna powinna być zrobiona od nowa, bo że tak powiem nie zwala z nóg poziomem wykonania.

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764