logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix – Skuteczny Event Marketing

   31.05.2016, przeczytano 1149 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu odbędzie się konferencja EVENT MIX poświęcona skutecznemu event marketingowi. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk, Żanetę Berus, Adrianę Piekarską, Agnieszkę Sołtysiak czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Konferencja odbędzie się pierwszego dnia w ramach Festiwalu Marketingu 2016 na EXPO XXI  w Warszawie. EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym. Wydarzenie ma być unikalnym połączeniem prelekcji, panelów dyskusyjnych oraz strefy wystawienniczej. Czyli wszystkiego, co przydatne w rozwoju ludzi związanych z branżą eventową.

- Przede wszystkim skupimy się na skuteczności event marketingu, najnowszych trendach, budowaniu relacji. EVENT MIX to także specjalna stref wystawiennicza i prezentacja oferty najlepszych dostawców dla branży eventowej – mówi Andrzej Kuczera, event manager OOH magazine.

Celem wydarzenia jest promocja event marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowego. Konferencja EVENT MIX ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.  

Na konferencji pojawią się dyrektorzy działów: marketingu, PR & HR, event managerowie, menagerowie działów zakupu, agencje eventowe oraz przedstawiciele domów mediowych.

Do końca czerwca obowiązują promocyjne ceny do rejestrację na konferencję.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine – wydawca katalogu OOH event! – oficjalnego wydawnictwa konferencji i strefy EVENT.

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764