logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix: Ostatnia szansa na tańsze bilety

   28.06.2016, przeczytano 1656 razy
ilustracjastrzałka

Przypominamy, że zostały tylko trzy dni na zakupienie tańszego biletu na konferencję EVENT MIX, której jesteśmy patronem medialnym. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix%3A-ostatnia-szansa-na-tansze-bilety,29110,artykul.html

Do 30 czerwca obowiązuje cena:

  • 99 zł (od 1 lipca 249 zł) dla Agencji Eventowych/Działów Marketingu Klientów Końcowych
  • 249 zł (od 1 lipca 499 zł) dla Dostawców Usług i Produktów Eventowych


Rejestracja: http://eventmix.com.pl/zarejestrujsie

Więcej informacji o konferencji: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764