logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strefa Be Creative! na wrześniowych targach Festiwaldruku.pl

   15.07.2016, przeczytano 1203 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja druku pozwala tworzyć indywidualne realizacje pod kątem konkretnego odbiorcy. Daje to ogromne możliwości nie tylko branży reklamowej, ale także w aranżacji wnętrz, architekturze czy branży retail. Podczas wrześniowej imprezy w hali wejściowej targów zostanie zaprezentowana specjalna strefa poświęcona właśnie kreatywnym realizacjom drukarskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strefa-be-creative%21-na-wrzesniowych-targach-festiwaldruku.pl,29296,artykul.html

Specjalna strefa prezentująca najciekawsze prace branżowe to miejsce, w którym będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w druku. Zaprezentowane zostaną personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający będą mogli zobaczyć oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz.

Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych, przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbywa się 7-8 września br. w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764