logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panorama Firm wśród partnerów projektu „Hydros”

  PR 10.10.2016, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Zespół zdolnych inżynierów i studentów Politechniki Lubelskiej (Hydrogreen) zbudował pojazd, który już teraz może przejechać 1000 km za jedną złotówkę. „Hydros” powstał dzięki konstrukcji z nowoczesnych materiałów, nieocenionej pracy zespołowej i pomocy sponsorskiej firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panorama-firm-wsrod-partnerow-projektu-_hydros_,30202,artykul.html

Budowa prototypów była bardzo kosztowna, zatem kluczowym elementem było pozyskiwanie sponsorów. Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl jest jedną z firm, która znalazła się wśród sponsorów pojazdu.

Jednym z naszych sponsorów strategicznych jest firma Eniro Polska ze swoją marką Panorama Firm. Nawiązanie współpracy nastąpiło w odpowiednim momencie - kiedy potrzebowaliśmy pieniędzy na nieplanowe wydatki tuż przed wyjazdem na zawody. Firma od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa i wprowadza nowe technologie w marketingu cyfrowym. Stawiamy na jakość - to nie jest projekt, który jest odgórnie narzucony lub realizowany wyłącznie po to by uczestniczyć w zawodach. Naszym celem jest uzyskanie prototypu, który jest bezkonkurencyjny na świecie. Chcemy by pojazd "Hydros" godnie reprezentował barwy Polski, Politechnikę Lubelską oraz naszych sponsorów.
- mówi Tytus Tulwin - kierownik zespołu Hydrogreen.

Wsparliśmy projekt, bo młodzi, kreatywni i ambitni ludzie z pasją są kluczem do naszej przyszłości. Marka Panorama Firm kojarzy się ze wsparciem lokalnych aktywności, a więc także tych, które promują polską naukę i rodzime technologie. Stąd nasza obecność w tym innowacyjnym projekcie. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska

Kolejnym sponsorem strategicznym, który wspiera projekt jest Lubelska firma GT-85 Polska. Firma ta przyczyniła się w dużej mierze do sukcesu zespołu wykonując elementy mechaniczne pojazdu.

Ponadto, projekt jest wspierany przez firmę lotniczą Auto&Aero Technologies oraz fundację Inotech.

Bardzo nam zależy by budowana przez nas marka kojarzyła się z sukcesem, jakością i profesjonalizmem. By to uzyskać pracujemy nie tylko nad konstrukcją pojazdu, ale również dużo uwagi przywiązujemy do kwestii marketingowych - dodaje Tytus.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764