Ponad połowa polskich firm za swój najważniejszy priorytet uważa poprawę satysfakcji klientów. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę analityczną IDC na zlecenie Oracle. Problem tkwi jednak w tym, że w tej chwili polskie przedsiębiorstwa na ogół nie posiadają technologii pozwalających im wesprzeć działania marketingowe. Cyfrową transformację biznesu realizuje bowiem zaledwie co piąta przebadana firma.
Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.