logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Polski marketing w tyle za liderami  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Ponad połowa polskich firm za swój najważniejszy priorytet uważa poprawę satysfakcji klientów. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę analityczną IDC na zlecenie Oracle. Problem tkwi jednak w tym, że w tej chwili polskie przedsiębiorstwa na ogół nie posiadają technologii pozwalających im wesprzeć działania marketingowe. Cyfrową transformację biznesu realizuje bowiem zaledwie co piąta przebadana firma.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.
Olimp Marketplace IV:  Przyszłość e-commerce to Marketplace
27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!
Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764