logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

11 minut dla marki i pasażera  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

W listopadzie myślami coraz częściej sięga się Bożego Narodzenia i Sylwestra, a plany wizyt rodzinnych zaczynają się klarować. Marki skrzętnie wykorzystują ten czas, obierając sobie dworce autobusowe i kolejowe za ważne miejsce działalności reklamowej. Jaki potencjał drzemie w nośnikach ulokowanych na dworcach kolejowych i autobusowych?

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
Outreach Marketing - tajna broń marketera
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest...
Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – wynika z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764