logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog rozpoczyna współprace z Forbet

  PR 08.02.2017, przeczytano 582 razy

Agencja Public Dialog rozpoczęła 1 lutego b.r. współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-rozpoczyna-wspolprace-z-forbet,31359,artykul.html

Projekt ForBET ze strony agencji będzie obsługiwany przez Annę Drzewiecką (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive). Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne i kryzysowe. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku działań new business agencji i będzie obowiązywać przez rok.

ForBET to młoda polska firma należąca do spółki Casino Games Sp. z o.o.. Świadczy swoje usługi w Internecie i jest jednym z 7 legalnie działających bukmacherów w Polsce. Największymi zaletami wyróżniającymi firmę na tle konkurentów są atrakcyjne bonusy, brak podatku od wniesionej stawki oraz rozbudowana oferta na krajowe rozgrywki ligowe. ForBET jako polska firma dba o rozwój krajowego sportu. Obecnie jest sponsorem Plus Ligi – najwyższej klasy rozgrywkowej w siatkówce mężczyzn w Polsce oraz drużyny piłkarskiej ŁKS Łódź.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764