logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Co słychać w marketingu afiliacyjnym?  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Wykres porównuje wzrost sprzedaży w trakcie Czarnego Piątku, w latach 2015 i 2016 w całej sieci Awin. Dane odnoszą się do sprzedaży generowanej poprzez smartfony i tablety.

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Awin postanowił sprawdzić, co będzie miało wpływ na ten element rynku w najbliższym czasie. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, zidentyfikował 8 głównych zagadnień, które mają znaczenie dla dalszego rozwoju i mogą mieć wpływ na poszczególne programy afiliacyjne.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny w metawersie: wirtualne zakupy a zmysły
Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR), otwierają przed rynkiem retail zupełnie nowe horyzonty. Wraz z rozwojem metawersum – wirtualnego świata, w którym użytkownicy mogą wchodzić w interakcje ze sobą i z otoczeniem – pojawia się pytanie: czy marketing sensoryczny, tak skuteczny w przestrzeniach fizycznych, może również...
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, która w ciągu kilku lat stała się absolutnym liderem w dziedzinie dzielenia się zdjęciami, filmami i wszelkiego rodzaju treściami wizualnymi. Początkowo przeznaczony jedynie do publikowania zdjęć, Instagram przekształcił się w potężne narzędzie marketingowe, platformę do rozrywki, a także...
Ochrona twórców w dobie AI. Praktyczne wskazówki
Chciałabym przedstawić praktyczne wskazówki dotyczące zgodnego z prawem korzystania z treści stworzonych za pomocą narzędzi AI. Omówię odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich w wytworach AI oraz zaprezentuję narzędzia chroniące prawa autorskie twórców przed wykorzystaniem ich utworów do szkolenia AI.
Dobrze zorganizowany konkurs podnosi sprzedaż i angażuje konsumentów. Do tego to aktywacja łatwa pod kątem formalnym.
Film wizerunkowy – sposób na pozyskanie nowych kontaktów
To swoista wizytówka obecnych czasów dla każdej firmy. Kilka czy nawet kilkanaście lat temu taką wizytówką była strona internetowa, natomiast w dzisiejszym świecie już każda firma praktycznie ma swoją stronę, dba o nią, wie, że trzeba ją odświeżać. I takim wyróżnikiem firmy staje się film wizerunkowy. To element, który może nas...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764