logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

   15.05.2017, przeczytano 996 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu” przebiegać będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-alma-trend-z-termotransferu-podczas-festiwaldruku.pl,32469,artykul.html

Termotransfer jest technologią umożliwiającą zdobienie na takich tkaninach jak bawełna, poliester, mieszankach poliestru i bawełny, skórze oraz na tkaninach elastycznych. Podczas warsztatów uczestnicy będą samodzielnie aplikować grafiki na różne podłoża wykorzystując folie i papiery termotransferowe, ze szczególnym wskazaniem na nowości oferowane przez firmę TheMagicTouch.

W czasie warsztatów specjaliści od termotransferu wskażą zalety, rozwieją ewentualne wątpliwości oraz w praktyce zaprezentują nietypowe i zaskakujące możliwości technologii, dzięki której zaspokojenie potrzeb klientów indywidualnych stało się nie tylko możliwe, ale równocześnie opłacalne.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14  września 2017 r. Organizatorem targów reklamy i poligrafii jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764