logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co pokaże Epson podczas 9. Festiwalu Druku?

  PR 29.08.2017, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września 2017 odbędzie się dziewiąta edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej Festiwal Druku. Epson, po raz kolejny zaprezentuje  tam sprzęt dedykowany do branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-pokaze-epson-podczas-9.-festiwalu-druku,33542,artykul.html

Firma Epson znajdzie się w gronie ponad 250 wystawców na tegorocznym Festiwalu Druku w dniach 13-14 września. Na stoisku marki zostanie zaprezentowany szereg urządzeń dedykowanych dla branży reklamowej. Będzie to wyjątkowa okazja do obejrzenia w jednym miejscu portfolio działających urządzeń, które ze względu na gabaryty nie są dostępne podczas prezentacji u klientów. Dodatkowo Epson przygotował dla gości targów specjalne oferty.

Wśród prezentowanych urządzeń znajdzie się paleta atramentowych drukarek wielkoformatowych do zastosowań reklamowych i druku tekstyliów , w tym takie modele jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP, SC-P10000. Ofertę uzupełni cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) SureColor SC-F2000, i dedykowana do druku sublimacyjnego m.in. na tekstyliach drukarka SC-F9200. D700, C7500/C3500

Dla gości targów przewidziane są unikatowe oferty, przygotowane właśnie z myślą o specjalistach w branży reklamowej. Reprezentanci Epson czekają również na okazję, by zebrać opinie o marce prosto od klientów. Wszyscy goście będą mieli okazję porozmawiać o produktach Epson z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na każde, nawet najbardziej zaawansowane pytanie. 

- Sprzęt kierowany na rynek reklamy i poligrafii reklamowej musi zaspokajać szczególne potrzeby tak co do jakości, trwałości druku cyfrowego oraz skrócenia drogi od projektu do gotowego produktu. Kolejnym kluczowym aspektem jest koszt całego procesu, który musi zapewnić opłacalność reklamy. Urządzenia w technologii druku cyfrowego od Epson we wszystkich tych obszarach wyznaczają granice, a opracowane dla tej branży rozwiązania często trafiają na szeroki rynek biznesowy i konsumencki. – mówi Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson. – Dlatego też odwiedziny na naszym stanowisku podczas tegorocznego Festiwalu Druku mogą być okazją do spojrzenia na innowacje także w szerszym kontekście ekologii i nowego środowiska pracy od Epson. Z kolei praktycy poligrafii i reklamy docenią propozycje naszej oferty promocyjnej opracowanej na to wydarzenie.

Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy: Festiwal Marketingu (www.FestiwalMarketingu.pl). Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

TERMIN:

13-14 września 2017

LOKALIZACJA I ADRES:

Centrum Expo XXI, Warszawa,
Prądzyńskiego 12/14

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764