logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokazy oklejania Car Wrapping Show podczas targów Festiwaldruku.pl

   31.08.2017, przeczytano 1274 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III odbywać się będzie Car Wrapping Show – pokaz oklejania samochodów zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokazy-oklejania-car-wrapping-show-podczas-targow-festiwaldruku.pl,33566,artykul.html

Blisko pięciometrowy Ford Mustang oklejany będzie foliami Avery Dennison dedykowanymi do druku cyfrowego.  – Wykorzystamy folię wylewaną MPI 1104 Easy Apply z klejem kanalikowym umożliwiającym repozycjonowanie folii oraz usuwanie pęcherzyków powietrza, co ułatwia i przyspiesza jej aplikację, bez konieczności stosowania podkładów czy nacięć. Folia dostosowana jest do wszystkich technologii druku cyfrowego (jak solwent, latex czy UV), zapewniając idealne dopasowanie do powierzchni 3D, również na nitach i w głębokich przetłoczeniach – wyjaśnia Jolanta Wojciechowska, Sales Specialist w Avery Dennison Polska.

Wydruk zostanie zabezpieczony laminatami: DOL 1460 Z (błyszczący) i DOL 1480 Z (matowy). – Są to laminaty wylewane, stworzone do grafik samochodowych, idealnie dopasowują się do nieregularnych powierzchni, chronią zadruk przed promieniowaniem UV i uszkodzeniami, wydłużają trwałość kolorów nawet do 6 lat – dodaje Jolanta Wojciechowska.

Folie zadrukowane będą przez firmę Igepa Polska – dystrybutora zarówno folii Avery Dennison, jak i maszyn Roland, na drukarce Roland SolJet EJ-640.

– Ploter Roland EJ-640 jest wyposażony w dwie najnowsze głowice DX7, dzięki którym można drukować szybko przy zachowaniu wysokiej jakości bez efektu paskowania. Ploter umożliwia drukowanie z szybkością aż do 102 m2/h. Do wyboru są dwie konfiguracje atramentów: 2 XCMYK lub CMYKLcLmLk – mówi Iwona Kasiczak, Specjalista ds. Marketingu w Igepa Polska.

Na foliach wydrukowane zostaną grafiki zaprojektowane przez firmę Wrap Style z Czech – jedną z najlepszych na świecie firm specjalizujących się w stylizacjach graficznych i oklejaniu samochodów, zdobywcę I miejsca w Europie w międzynarodowym konkursie Wrap like a King 2016.

Samochód oklejać będą certyfikowani aplikatorzy i trenerzy Avery Dennison:
Paweł Wasyliszyn – w branży od 1995, certyfikowany aplikator i trener Avery Dennison związany z tą marką od lat, instruktor podczas wielu pokazów i szkoleń organizowanych przez Avery Dennison i jej dystrybutorów, jeden z najbardziej doświadczonych aplikatorów folii w Polsce. Brał udział w pierwszych w Polsce aplikacjach olii wylewanych, specjalizuje się w oklejaniu reklamowym flot samochodowych.

Valdemar Kireev – rosyjski aplikator i trener aplikacji folii samoprzylepnych w segmencie samochodowym, specjalizujący się w zmianie koloru i foliach do ochrony lakieru. Z Avery związany od kilku lat, certyfikowany aplikator AD, od tego roku również oficjalny szkoleniowiec Avery Dennison. W Rosji szeroko znany pod pseudonimem ValdeVay – prowadzi video bloga o tej nazwie na YouTube i w social network, prezentując zagadnienia związane z oklejaniem.

– Jako certyfikowani przez Avery Dennison aplikatorzy znają wszelkie tajniki pracy z foliami do oklejania samochodów. Pracują zgodnie z rekomendowanymi przez producenta technikami wykorzystującymi pełnię możliwości jakie dają folie wylewane Avery Dennison, w tym pełną dopasowywalność do powierzchni 3D, możliwość repozycjonowania, łatwość usuwania pęcherzyków powietrza, a przez to dokładność i szybkość aplikacji – mówi Jolanta Wojciechowska.

  • Car Wrapping Show odbędzie się 13-14 września podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III. Udział w pokazach jest bezpłatny.


Igepa Polska przygotowała także specjalną cenę targową na folię MPI 1104 Easy Apply, która będzie wykorzystana do oklejania samochodu podczas show.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

swiat sie konczy , ruskie nas oklejac ucza...

avatar użytkownika
,

Ale myśmy nauczyli Francuzów jeść widelcem - tego nikt nam nie odbierze ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764