logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni w tym roku Raport Dostawców OOH magazine już na rynku

  PR 17.10.2017, przeczytano 1182 razy
ilustracjastrzałka

Raport Dostawców Mediów i Maszyn wraz z podsumowaniem wrześniowych targów reklamy i poligrafii - FestiwalDruku.pl pojawił się na rynku, można go także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-w-tym-roku-raport-dostawcow-ooh-magazine-juz-na-rynku,34144,artykul.html

Raport jest największym na rynku zestawieniem mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Kolejne strony magazynu zawierają obszerny przegląd podłoży i urządzeń dla czterech, głównych segmentów branży: reklamy wizualnej, znakowania artykułów promocyjnych, arkuszowego druku cyfrowego oraz druku & opakowań.

To także podsumowanie targów FestiwalDruku.pl, które w tym roku przyciągnęły 250 wystawców oraz 6000 zwiedzających, czyli 20% więcej zainteresowanych niż w roku ubiegłym. Zwiedzająjący mieli okazję wziąć udział w dwóch pokazach Car Wrappingu organizowanych przez Avery Dennison Polska oraz Igepa Polska, a także przez Akadmię Ikonos. Targom towarzyszyły też warsztaty ze znakowania tekstyliów, premiery maszyn i urządzeń czy szkolenia.

Każdy, kto nie miał okazji pojawić się na targach osobiście, może zapoznać się z krótkimi podsumowaniami wydarzeń na kolejnych stronach magazynu i przejrzeć nowości targowe, zaprezentowane w kompaktowej, newsowej formie.

  • Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ (PDF).


Wydawcą Raportu jest wydawnictwo OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764