logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał Mimaki School na torze w Bednarach

   08.11.2017, przeczytano 1883 razy
ilustracjastrzałka

Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-mimaki-school-na-torze-w-bednarach,34402,artykul.html

Z naszego zaproszenia do szkoły skorzystało 120 firm, a przeszkoliliśmy 272 osoby. Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes - MB Motors i firmie  SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi.

Dziękujemy też za wsparcie i patronat medialny portalowi SIGNS.PL, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej.


Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii zręcznościowych:

Próba sportowa:

  1. Paweł Kubacki
  2. Krzysztof Przybylski
  3. Patryk Krawczyk

Refleksomierz:

  1. Grzegorz Słowik
  2. Tomasz Wierzbicki
  3. Michał Serdakowski

WRC:

  1. Tomasz Wierzbicki
  2. Paweł Kubacki
  3. Przemysław Błędowski


Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764