logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

W pierwszym badaniu polskiego rynku DOOH MyLED - 67% specjalistów z branży reklamowej odpowiedziało, że najbardziej interesującą i atrakcyjną możliwością wykorzystywaną przy tworzeniu cyfrowej reklamy OOH jest integracja dwóch przestrzeni reklamowych - online z offline’m.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż i marketing to branże, które charakteryzują się dużą zmiennością i podatnością na trendy. Rzeczywistość stawia dziś przed nimi szczególne wyzwania, takie jak konieczność wsparcia biznesu przy jednoczesnej redukcji kosztów, rozwój big data czy rosnący popyt na produkty ekologiczne i innowacyjne. „Przegląd Wynagrodzeń i Trendów...
Czy klienta stać na Twoje usługi?
Narzekania na to, że klient kręci nosem na cenę, są jednymi z najczęstszych, jakie czytam na internetowych grupach. Z tym problemem borykają się nie tylko kreatywni twórcy, ale także przedstawiciele wielu innych branż jak Polska długa i szeroka. Znacie ten dowcip z pytaniem o rabat – Rabat jest stolicą Maroka.
UX designer – zawód przyszłości wg Motorola
Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze stworzą nowe zawody, a według teorii czwartej rewolucji przemysłowej 65% dzisiejszych kilkulatków będzie pracować w profesjach, które dopiero powstaną. Już dziś rozwija się m.in....
MVP i PoC - pomoc w tworzeniu strony internetowej
Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować potencjalne błędy na wczesnym etapie i potwierdzić zgodność technologii z oczekiwaniami. Zależnie od potrzeb prototypowanie może mieć formę np. PoC lub MVP. Czym różnią się te...
Coraz więcej firm staje przed pytaniem: czy nadal warto przechowywać dokumenty w wersji papierowej, czy lepiej w pełni przejść na cyfrowe archiwa? Raport EY „Transformacja Cyfrowa 2024” pokazuje, że dla prawie połowy polskich firm (47%) głównym celem cyfryzacji jest poprawa efektywności działania. Automatyzacja, cyfrowa dokumentacja i sprawniejsza komunikacja to...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764