logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Misja Wisła” w Telewizji WP

  PR 10.11.2017, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Trzy załogi, kilkaset kilometrów do pokonania i wielka przygoda. Telewizja Wirtualnej Polski przygotowała program „Misja Wisła”, z udziałem m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego. To relacja ze zmagań i przygód, które czekały na bohaterów w drodze do stolicy polskich skoków narciarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_misja-wisla_-w-telewizji-wp,34436,artykul.html

Ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety - Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat- mierzyły się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami. Kto poradził sobie z nimi najlepiej i kogo kierowcy spotkali w trasie? „Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza.

Premierowe odcinki będą pokazywane o 8.30, powtórki o 13.50. Partnerem programu jest Renault, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej.

Jednocześnie portal zmienił ekspozycję playera wideo. Został przeniesiony z prawego rogu na centralną część strony głównej. Zmiana ma poprawić widoczność i interakcję z materiałami wideo. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dużo łatwiej znaleźć najlepsze treści VOD.

Telewizja WP od początku roku zrealizowała już 170 produkcji reklamowych (lokowanie produktu, branded content), w tym audycje dedykowane we współpracy z partnerami komercyjnymi. Dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformie NC+.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764