logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

  PR 13.11.2017, przeczytano 540 razy

„Być jak Pągowski” to tytuł nowej książki Andrzeja Pągowskiego. Autor opowie o niej oraz o tym jak powstawała podczas wywiadu z Dorotą Wellman na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 18. listopada we wrocławskim Empiku Renoma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spotkanie-autorskie-z-andrzejem-pagowskim,34459,artykul.html

Ponoć fajnie jest być Pągowskim. Czy rzeczywiście tak jest można będzie się przekonać już 18. listopada na spotkaniu autorskim, które odbędzie się w Empiku Renoma. Autor, Andrzej Pągowski opowie o tym jak powstała książka, mająca formę wywiadu, który przeprowadziła z nim Dorota Wellman. Jak na dziennikarkę z krwi i kości przystało zadaje ona liczne pytania, mniej i bardziej delikatne, intymne, drażliwe, a wszystko po to, by dowiedzieć się jak to jest, gdy życie codzienne miesza się ze sztuką. Choć nazwisko Pągowskiego jest powszechnie znane, to jednak mało wiemy o nim jako o osobie prywatnej, jego odczuciach, sympatiach i nadziejach. Lektura książki przybliża tę postać, a spotkanie autorskie z pewnością dopełni dzieła.

Spotkanie poświęcone będzie promocji książki “Być jak Pągowski”, której premiera odbyła się 25. października, a towarzyszyć mu będzie wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764