logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Batte na czele sieci reklamowej Digital Contact

  PR 13.11.2017, przeczytano 454 razy

Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w Digital Contact, spółki należącej do Tarsago Media Group. Bartłomiej będzie odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz jego rozwój w obszarze reklamy on-line. Zajmie się również wsparciem i dalszym w rozwojem Digital Contact działającej na rynku rumuńskim w ramach grupy Tarsago.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-batte-na-czele-sieci-reklamowej-digital-contact,34462,artykul.html

- Widzimy jak nasi klienci zarówno z sektora B2C, B2B jak również e-commerce coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu  szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i jednocześnie przy wykorzystaniu danych behawioralnych poszerzamy naszą ofertę mailingową. – mówi Bartomiej Batte.

Bartłomiej Batte posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu. Wcześniej związany był miedzy innymi z takimi agencjami jak: OAN, Netaffiliation, Revenue Alley czy Grupą ClickAd.

Digital Contact to internetowa sieć reklamowa świadcząca usługi w obszarze reklamy online. Pomaga swoim Partnerom zbudować skuteczną strategię reklamowania się w internecie, przygotowuje rekomendacje działań, placementów oraz media plany. Sieć specjalizuje się w realizacji kampanii display, content marketingu, kampaniach na urządzeniach mobilnych, SMS/MMS oraz reklamie in- tekst. Ofertę sieci uzupełniają własne bazy mailingowe B2B i B2C.

Hobbistycznie Barłomiej Batte zajmuje się kajakarstwem.

Źródło: Digital Contact

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764