logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo

  PR 13.11.2017, przeczytano 610 razy

Yieldbird udostępnia wydawcom coraz więcej możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych przy wykorzystaniu formatów wideo. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez partnerów spółki wydawcy mogą teraz emitować reklamy w formacie outstream. Dodatkowo Yieldbird rozpoczął współpracę z kolejnymi platformami SSP* specjalizującymi się w reklamach wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-poszerza-swoja-oferte-reklamy-programmatic-wideo,34471,artykul.html

Yieldbird pomaga wydawcom cyfrowym i właścicielom stron internetowych podnosić przychody, przede wszystkim poprzez optymalizację powierzchni reklamowych i zarządzanie kampaniami programmatic. Wyręcza także wydawców w ustawianiu kampanii i ich monitorowaniu, testowaniu nowych partnerów technologicznych czy zapewnianiu dodatkowego popytu na ich powierzchnie reklamowe dzięki własnym zespołom sprzedażowym.

Teraz do szerokiego wachlarza narzędzi wykorzystywanych przez Yieldbird dołącza monetyzacja formatów wideo, z której mogą skorzystać wydawcy o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Eksperci Yieldbird oferują sprawdzone narzędzie Advandeo (Advandeo jest częścią ATG Ad Tech Group), które umożliwia zamieszczanie na stronach wydawców reklam wideo w formacie outstream, czyli także wtedy, kiedy nie posiadają oni na stronach treści wideo.

Reklamy wideo typu outstream to często spotykane rozwiązanie, które jest akceptowane przez użytkowników. To mniej inwazyjny rodzaj reklamy, która nie zasłania treści na stronie i może być wyświetlana bez dźwięku.

- Monetyzacja reklam wideo jest bardzo dochodowa - może zwiększyć przychody reklamowe wydawcy nawet o 10-20%. Jednak wielu wydawców nie ma czasu lub zasobów, aby zająć się tym tematem, dlatego proponujemy im gotowe rozwiązanie. Dzięki technologii ATG, którą optymalizujemy zgodnie z wymaganiami wydawcy, brak treści wideo na stronie nie stanowi już przeszkody w emisji reklam wideo - mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Aby zapewnić popyt na powierzchnie reklamowe wydawców, Yieldbird rozszerzył współpracę z platformami SSP specjalizującymi się w formatach wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* SSP (Supply Side Platform) - w ekosystemie RTB platformy umożliwiające wydawcom cyfrowym sprzedaż powierzchni reklamowych w modelu aukcyjnym. Dzięki platformom SSP wydawcy mogą pozyskiwać kampanie reklamowe emitowane w swoich serwisach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764