logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezes Gemiusa z tytułem Człowieka Roku

  PR 01.12.2017, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Piotr Ejdys, prezes Gemius SA, otrzymał nagrodę od IAB Polska za całokształt dokonań dla polskiej branży online. Nagrodę przyznano za ponadprzeciętne zasługi. Statuetkę wręczono 30 listopada w Warszawie podczas konferencji IAB MIXX Awards & Conference.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezes-gemiusa-z-tytulem-czlowieka-roku,34680,artykul.html

– W tym roku jury przyznało nagrodę Człowieka Roku w uznaniu zarówno za dokonania w minionym roku, jak i osiągnięcia życiowe. Znaczące są bowiem dokonania Piotra Ejdysa dla całej branży na przestrzeni kilkunastu lat – powiedział Tomasz Jażdżyński, członek kapituły konkursu w trakcie gali.

Jażdżyński, były prezes Gadu-Gadu i Interii, przywołał fakty sprzed 12 lat. – Uruchomione przez Gemiusa w 2005 roku badanie Megapanel było jednym z najnowocześniejszych badań internetu na świecie. A przede wszystkim jednym z pierwszych, które próbowało precyzyjnie określić, ilu jest internautów, a nie plików cookie. W tamtych czasach w krajach wielkości Polski raportowano bowiem więcej internatów niż obywateli danego kraju – przypomniał Jażdżyński, uzupełniając, że był to efekt zliczania plików cookie, a nie prawdziwych użytkowników sieci, jak to robi Gemius.

– Co więcej – kontynuował Jażdżyński gdy powstała firma Gemius, wartość rynku reklamowego w polskim internecie określano pojedynczymi cyframi. To były kwoty rzędu milionów złotych, a nie miliardów, jak dzisiaj. Dlatego prowadzenie takiej firmy i postawienie na nią całej swojej kariery wymagało odwagi. A żeby kilkanaście lat później ta firma nadal istniała, żeby była liderem technologicznym w swojej branży i działała w kilkudziesięciu krajach świata wymagało odwagi, talentu i pracowitości. Za odwagę, talent, determinację i pracowitość jest ta nagroda – podkreślił członek kapituły konkursowej.

Piotr Ejdys
jest prezesem Gemius SA, spółki technologicznej, która narodziła się 18 lat temu przy ul. Złotej w Warszawie. Dziś firma jest globalną marką, która wygrywa przetargi ze swoim największym konkurentem z USA i działa w kilkudziesięciu krajach Europy, Azji oraz regionu MENA. Pod skrzydłami Piotra Ejdysa Gemius stał się eksporterem polskiej myśli technologicznej na świat.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764