logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy tytuł dla kobiet

  PR 01.12.2017, przeczytano 591 razy
ilustracjastrzałka

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka jest bohaterką okładki nowego magazynu Agory "Wysokie Obcasy Praca", który ukazał się w czwartek, 30 listopada br. To kontynuacja wydanego w maju br. wydania specjalnego "Wysokich Obcasów" pt. "IT Girls".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy-praca_---nowy-tytul-dla-kobiet,34681,artykul.html

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

- Nowy tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Nie rezygnujemy z „It Girls” – technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.

Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jak nauczyć się kodowania i zostać IT girl, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, jak pracować mniej, ale efektywniej, co zrobić, żeby dostać pracę w Google’u. Redakcja podpowie też, jak nie wpaść w pułapkę wielozadaniowości, co umieszczać w życiorysie w czasach portali rekrutacyjnych oraz jak wybrać aplikację, która pomaga medytować i obniża poziom stresu. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości.

W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca" będzie w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764