logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS i „Wyborcza” najlepsze w rankingu biur reklamy M&MP

  PR 03.12.2017, przeczytano 675 razy

W raporcie "Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez "Media&Marketing Polska" zespoły sprzedaży AMS i "Gazety Wyborczej" zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-_wyborcza_-najlepsze-w-rankingu-biur-reklamy-mandmp,34696,artykul.html

Już po raz ósmy biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie „Media&Marketing Polska" i wygrało ranking zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Jak piszą autorzy zestawienia - „AMS jest niekwestionowanym liderem w badaniu biur reklamy" i „działa bardzo dobrze nie tylko pod względem biznesowym, ale także stara się edukować swoich klientów”. To właśnie oni wskazali zespół AMS jako wyróżniający się przede wszystkim ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych.

W opinii klientów, handlowcy AMS działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, a także są otwarci na negocjacje.

Najlepiej oceniony w kategorii dzienniki został zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, który wyraźnie poprawił swój zeszłoroczny wynik. Jak podkreślili twórcy raportu - „prasa codzienna wchodzi w zupełnie nowy etap i wygląda na to, że Agora rozumie, na czym polegają zmiany”. W badaniu klienci „Gazety Wyborczej” docenili szczególnie to, że pracownicy zespołu sprzedaży potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, można mieć do nich zaufanie, a także działają szybko, sprawnie i są elastyczni. Aż w sześciu kategoriach oceny biuro reklamy „Gazety Wyborczej” osiągnęło wynik wyższy od średniej.

W tegorocznej edycji raportu Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory został doceniony zarówno wśród biur reklamy radiowej, jak i kinowej. Klienci „radiowi” mają zaufanie do zespołu, który działa elastycznie i sprawnie, a także wyczerpująco odpowiada na briefy. Klienci „kinowi” jako główne zalety zespołu wskazują przede wszystkim jego otwartość na negocjacje oraz szybkość odpowiedzi na zapytania.

Dobre opinie w rankingu zebrały też biura reklamy czasopism Agory oraz Gazeta.pl.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5-12 października 2017 r. przez Kantar Millward Brown.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764