W ostatnim czasie KBA CEE – w związku z systematyczną rozbudową portfolio o rozwiązania dla drukarń fleksograficznych – wzięła udział w dwóch zorganizowanych w naszym kraju wydarzeniach branżowych, dedykowanych temu segmentowi rynkowemu. 23 listopada, podczas jubileuszowego 20. Sympozjum Poligraficznego firmy Chespa, zaprezentowane zostały oferowane przez nią rozwiązania KBA-Flexotecnica – spółki (podobnie jak KBA CEE) wchodzącej w skład koncernu Koenig & Bauer. Nieco wcześniej – 20 października – przedstawiciele firm KBA CEE i Nilpeter (której pierwsza jest wyłącznym polskim dystrybutorem od września br.) wspólnie wystąpili z prezentacją poświęconą maszynom tego duńskiego producenta podczas 12. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”.
Współczesny świat biznesu coraz szybciej zmierza ku cyfryzacji, a migracja do chmury staje się jednym z kluczowych kroków na drodze ku nowej rzeczywistości technologicznej. Transformacja ta umożliwia firmom zwiększenie elastyczności, optymalizację kosztów oraz poprawę bezpieczeństwa operacyjnego. Szacuje się, że do 2026 roku aż 56% organizacji zakończy proces...
Hiszpańska drukarnia etykietowa Mirmar to wieloletni użytkownik rozwiązań Mark Andy. Poza licznymi maszynami fleksograficznymi, od pewnego czasu stosowała ona w swojej produkcji także sztandarowy model hybrydowy z oferty tego producenta – Digital Series HD. Po niespełna dwóch latach doświadczeń z tą technologią, zdecydowała się na zakup drugiej maszyny, wykorzystującej...
Nowa maszyna hybrydowa Digital Series HD HighSpeed 1200 była jedną z gwiazd stoiska Mark Andy podczas niedawnych targów Labelexpo Americas 2024. Jej codzienne prezentacje wzbudzały bardzo duże zainteresowanie gości. Digital Series HD HighSpeed 1200 to – jak zapewnia Mark Andy – najszybsza hybrydowa maszyna do produkcji etykietowej, bazująca na technologii inkjet UV. Producent...
Stora Enso poinformowała, że rezygnuje z procesu sprzedaży swoich zakładów produkcyjnych w Beihai (Chiny) oraz powiązanej z nimi działalności leśnej, prowadzonej w tym kraju (co zostało pierwotnie ogłoszone w grudniu 2022). Zdaniem kierownictwa firmy, wartość tych zasobów w kontekście ich wewnętrznego wykorzystania przewyższa wartość potencjalnej transakcji z...
W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W trend ten doskonale wpisuje się druk personalizowany, pozwalający tworzyć materiały dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców, co wzmacnia ich zaangażowanie i buduje silniejsze więzi z klientami....