logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2017: Najlepsze polskie okładki płytowe

   05.12.2017, przeczytano 2403 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz piąty konkurs Cover awArts wyłoni autorów najlepszych polskich okładek albumów muzycznych. Poza tradycyjnym głosowaniem internautów, specjalne jury wybierze najlepszą oprawę graficzną i okładkę najlepiej wizualizującą muzykę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2017%3A-najlepsze-polskie-okladki-plytowe,34720,artykul.html

W jury projektowym pojawią się specjaliści w dziedzinie designu (m.in. Zuzanna Rogatty, Jacek Utko, Dawid Korzekwa, Paweł Krzywda), ilustracji (m.in. Dawid Ryski, Ola Niepsuj) i fotografii (Jacek Kołodziejski, Paweł Fabjański). Natomiast jury dziennikarzy (m.in. Ula Kaczyńska z Czwórki, Justyna Grochal z Interii czy Anna Nicz i Jacek Marczuk z Gazety Magnetofonowej) skupi się na wyborze okładki, która najlepiej koresponduje z muzyką. Szykuje się więc ciekawa rywalizacja, która wreszcie pozwoli docenić nie tylko sam front, ale cały album jako kompletną publikację fizyczną.

Okładki, które zwyciężą w konkursie będą podróżowały w formie wystawy po kilku miastach Polski. Początek ich drogi to katowickie Rondo Sztuki, gdzie 13 stycznia odbędzie się wernisaż wystawy i ogłoszenie wyników.

Autorzy okładek mogą zgłaszać swoje projekty na stronie coverawarts.com do 10 grudnia.

27.11.2017–10.12.2017 – etap zgłoszeń
15.12.2017–04.01.2018 – głosowanie
13.01.2018 – ogłoszenie wyników, otwarcie wystawy, koncert

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764