logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Microsoft Surface Antyluwr: Konkurs rozstrzygnięty  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Damian Rojek, zwycięska praca w konkursie Surface AntyLuwr

Artyści. Zawsze twórczy, zawsze nowatorscy, a tym razem także innowacyjni. Nie mieli pędzli, płótna ani palet z ferią barw. Mieli za to cyfrowe narzędzia, które pozwoliły im przemalować arcydzieła m.in. Da Vinci, Vermeera i van Gogha. Konkurs, w którym nagrodą główną był nowy Surface Pro w zestawie z klawiaturą i piórem Surface Pen, zgromadził 1 528 prac. Cyfrową galerię sztuki Surface AntyLuwr w Internecie obejrzało ponad 76 tysięcy osób, a malarstwo cyfrowe zyskało nowego mistrza. Pierwszy w historii konkurs łączący sztukę z technologią ma już zwycięzcę.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764