logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Togetherdata stawia na consulting w reklamie

  PR 05.12.2017, przeczytano 667 razy
Paweł Mazurek - Managing Director TogetherData

Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa marka, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Tym samym Grupa kieruje do klientów z branży reklamowej i wydawniczej dedykowaną ofertę opracowaną przez zespół wyspecjalizowanych oraz doświadczonych ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/togetherdata-stawia-na-consulting-w-reklamie,34730,artykul.html

TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych. Dzięki ekspertyzie technologicznej oraz doświadczeniu TogetherData, marketerzy oraz wydawcy korzystający z usług nowej marki będą mogli poznać realne możliwości Big Data i zastosować je w praktyce do swoich potrzeb.

Działania TogetherAudience będą koordynowane przez Pawła Mazurka (Managing Director) oraz Szymona Szmigla (Head of Commercial Sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint.

Big Data na topie

Powstanie nowej marki wpisuje się w światowe trendy. W badaniu PwC na potrzeby IAB Polska, 81 proc. firm zadeklarowało wykorzystywanie danych z narzędzi big data w swoich kampaniach marketingowych, a raport Instytutu McKinsey’a wskazuje, że przedsiębiorstwa, które ułożą prawidłowo puzzle z danych klientów, mogą liczyć na zwiększenie zysku nawet o 126 proc.

- Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów - mówi Paweł Mazurek. - Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi.

Co oferuje TogetherAudience?

TogetherAudience w swojej ofercie stawia na integrację danych klienta i łączenie usług. Nowa marka skoncentruje się na tworzeniu rozwiązań dedykowanych potrzebom oraz specyfice klienta, wykorzystujących szeroką paletę dostępnych na rynku metod i technologii, m.in. holistyczną analizę konsumenta czy wzbogacenie danych o informacje zewnętrzne. Jedną z głównych kompetencji firmy będzie indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii oraz profesjonalną analizę danych offline i online.

- Jesteśmy w stanie tworzyć nowe mikro segmenty i grupy docelowe w oparciu o wspólne cechy behawioralne oraz skuteczną mieszankę danych pochodzących ze źródeł 1st, 2nd i 3rd party, co obecnie stanowi największe wyzwanie na rynku - dodaje Szymon Szmigiel. - Wykorzystując i łącząc dane z różnych systemów w naszej platformie TGD Audience będziemy optymalizować wydatki reklamowe kierując kampanie do tych użytkowników, którzy mają największą szansę na konwersję, a pomijać tych, którzy kupili już dany produkt lub zupełnie go nie potrzebują. Słowem naszym celem będzie szeroko pojęta optymalizacja działań reklamowych 360 z wykorzystaniem Data Intelligence oraz Data-Driven Marketing.

Źródło: TogetherData

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764