logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Sprocket – mobilny gadżet do drukowania zdjęć

  PR 06.12.2017, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Sprocket to nowy gadżet od HP wielkości dłoni, drukujący zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, nie wykorzystując do tego atramentu. Fotografie, które drukowane są na specjalnym papierze HP ZINK Photo Paper można personalizować w intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji HP Sprocket App.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-sprocket-%E2%80%93-mobilny-gadzet-do-drukowania-zdjec,34740,artykul.html

Firma HP wprowadziła na polski rynek mobilną drukarkę fotograficzną HP Sprocket, która dzięki swoim kompaktowym wymiarom zmieści się w każdej kieszeni. Od teraz zdjęcia nie muszą istnieć wyłącznie w postaci elektronicznej, w pamięci mobilnych urządzeń czy w serwisach społecznościowych. Niewielkie i poręczne urządzenie HP pozwala użytkownikom drukować kolorowe zdjęcia praktycznie w każdym miejscu.

HP Sprocket, dzięki technologii ZINK Zero stosowanej również w aparatach, drukuje odporne na zachlapania, jasne i żywe kolorystycznie zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, bez wykorzystania atramentu.

Firma HP przygotowała ponadto darmową aplikację mobilną HP Sprocket App, która pozwala upiększyć i spersonalizować fotografie jeszcze przed wydrukiem. Dzięki możliwości przypisania do aplikacji kont z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, Google) edycji można poddać zdjęcia zarówno z pamięci wewnętrznej smartfona, jak i te, które wcześniej udostępniono w social media. Dzięki rozbudowanym możliwościom HP Sprocket App w pełne kolorów wydruki, a jednocześnie naklejki, które będą pamiątka np. po wakacyjnym wyjeździe czy spotkaniu ze znajomymi, można przeobrazić nawet najzwyklejsze zdjęcia.

Podczas edycji można skorzystać między innymi z dodatkowych filtrów, ramek, emotikonów, stworzyć ze zdjęć mozaikę i upiększyć fotografię swoimi własnymi rysunkami. Efektów jest znacznie więcej, a końcowy wygląd zdjęcia będzie zależeć tylko i wyłącznie od fantazji i kreatywności użytkownika. Aplikacja HP Sprocket App posiada również wbudowaną Fotobudkę, Skrzynkę odbiorczą, w której użytkownik znajdzie ciekawe porady i inspiracje oraz możliwość kolejkowania zdjęć gotowych do wydruku.

Najciekawsze funkcje HP Sprocket:

  • Gadżet można zabrać praktycznie wszędzie, a dzięki obsłudze Bluetooth® oraz aplikacji HP Sprocket App dla systemów iOS lub Android użytkownik i wszyscy jego przyjaciele mogą połączyć się z nią ze swoich smartfonów i tabletów, aby dowolnie modyfikować, a później drukować zdjęcia.
  • Sprocket drukuje zdjęciach o wymiarach 5 x 7,6 cm, które są odporne na rozmazywanie, wilgoć i rozdzieranie. Wydrukowane zdjęcia dzięki specjalnemu papierowi HP ZINK Photo Paper są jednocześnie naklejkami, którymi można np. udekorować torbę czy laptopa.
  • Technologia Zero Ink sprawia, że za drukowanie odpowiadają podgrzewane kryształy barwników, Sprocket nie wykorzystuje klasycznego atramentu.


Urządzenie HP Sprocket w kolorze białym ze złotymi wstawkami lub czarnym ze srebrnymi akcentami, dostępne jest za 599 zł w komplecie z 10 arkuszami papieru HP ZINK Photo Paper. Paczka papieru HP ZINK Photo Paper (20 arkuszy) kosztuje 39.9 zł.

Aplikację HP Smart App można pobrać bezpłatnie z marketów App Store lub Google Play.

Źródło: HP

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764