Agencja CU zrealizowała projekt dla kolejnego nowego klienta – firmy Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.. Niemiecki lider w branży opatrunkowych wyrobów medycznych wprowadza na rynek detaliczny nową markę diagnostyki domowej - Veroval. Taki znak nosi linia profesjonalnych urządzeń pomiarowych - teraz dostępna również do użytku domowego.
Zdaniem Magdaleny Kwiatkowskiej, Head of Marketing Team Private Pay, Paul Hartmann Poland: - Udostępnienie profesjonalnych urządzeń pomiarowych do domowego użytku wraz z platformą umożliwiającą ich archiwizację i analizę są znakiem przyszłości – regularny monitoring własnego stanu zdrowia stanie się kiedyś standardem. Dalekim celem jest zmniejszenie liczby zdarzeń sercowych. Świadomość pacjentów i wczesne reagowanie na niepokojące oznaki oraz gotowa, wiarygodna informacja dla lekarza będą ten cel realizować.
Uzyskane wyniki można zbierać dzięki systemowi Mediconnect – pełny obraz pomiarowy pacjenta pozwala lekarzowi na celniejszą i szybszą diagnozę. - Pracując w organizacji pacjenckiej zdałem sobie sprawę jak ważne jest wyłapywanie zagrożeń we wczesnym stadium. Autopomiary są obecnie bardzo pomocne, a staną się konieczne. – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU oraz członek zarządu jednej z fundacji onkologicznych.
CU powierzono opracowanie platformy edukacyjno-life style`owej dla profesjonalistów oraz przygotowanie i poprowadzenie konferencji prasowej marki na polskim rynku.
Współpraca z Agencją ma charakter rozwojowy.
Źródło: Communication Unlimited