logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited dla marki Veroval

  PR 06.12.2017, przeczytano 456 razy

Agencja CU zrealizowała projekt dla kolejnego nowego klienta – firmy Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.. Niemiecki lider w branży opatrunkowych wyrobów medycznych wprowadza na rynek detaliczny nową markę diagnostyki domowej - Veroval. Taki znak nosi linia profesjonalnych urządzeń pomiarowych -  teraz dostępna również do użytku domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-marki-veroval,34748,artykul.html

Zdaniem Magdaleny Kwiatkowskiej, Head of Marketing Team Private Pay, Paul Hartmann Poland: - Udostępnienie profesjonalnych urządzeń pomiarowych do domowego użytku wraz z platformą umożliwiającą ich archiwizację i analizę są znakiem przyszłości – regularny monitoring własnego stanu zdrowia stanie się kiedyś standardem. Dalekim celem jest zmniejszenie liczby zdarzeń sercowych. Świadomość pacjentów i wczesne reagowanie na niepokojące oznaki oraz gotowa, wiarygodna informacja dla lekarza będą ten cel realizować.

Uzyskane wyniki można zbierać dzięki systemowi Mediconnect – pełny obraz pomiarowy pacjenta pozwala lekarzowi na celniejszą i szybszą diagnozę. - Pracując w organizacji pacjenckiej zdałem sobie sprawę jak ważne jest wyłapywanie zagrożeń we wczesnym stadium. Autopomiary są obecnie bardzo pomocne, a staną się konieczne. – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU oraz członek zarządu jednej z fundacji onkologicznych.

CU powierzono opracowanie platformy edukacyjno-life style`owej  dla profesjonalistów oraz przygotowanie i poprowadzenie konferencji prasowej marki na polskim rynku.

Współpraca z Agencją ma charakter rozwojowy.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764