logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergia sprawdza się już 10 lat – Synertime obchodzi urodziny

  PR 06.12.2017, przeczytano 1188 razy
Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes zarządu agencji

Warszawska agencja Public Relations Synertime obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Jest to moment podsumowań, radości z osiągniętych sukcesów, ale także czas tworzenia ambitnych planów na następne lata!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergia-sprawdza-sie-juz-10-lat-%E2%80%93-synertime-obchodzi-urodziny,34749,artykul.html

Co działo się w Synertime przez te 10 lat? Bardzo wiele! W tym czasie agencja zrealizowała ponad 180 unikalnych projektów, za które otrzymała szereg prestiżowych nagród, m.in. za akcję edukacyjną „Żyj Smacznie i Zdrowo”, działania skierowane do blogosfery kulinarnej, eventy społeczne czy kampanie regionalne. Agencję doceniono także za prowadzenie komunikacji w social mediach wyróżniając jej profil w rankingach Press i Sotrender. Synertime to obecnie zgrany zespół 25 konsultantów, którzy realizują topowe projekty dla klientów z branży FMCG, edukacyjnej oraz innowacji w biznesie.

Dla branży public relations agencja Synertime zorganizowała konkurs z atrakcyjną nagrodą w postaci miejskiego roweru w firmowych barwach. Aby go zdobyć, trzeba było przesłać kreatywne życzenia z okazji okrągłej rocznicy firmy. Rezultat przerósł najśmielsze oczekiwania – Do Synertime spłynęło ponad 40 zgłoszeń, a całe wydarzenie zaowocowało wielkim poruszeniem w mediach społecznościowych, ponieważ post o konkursie wygenerował prawie 300 reakcji docierając do ponad 20 tys. odbiorców z branży PR! – z radością mówi Ewa Kaczmarek – wiceprezes agencji. Rower Synertime trafił do Natalii Ziętowskiej, której animacja z życzeniami dla Synertime zachwyciła całą firmę.

Za każdym osiągnięciem stoją ludzie i w tym przypadku nie było inaczej. Jednak połączenie, które 10 lat temu przyczyniło się do powstania agencji w obecnym kształcie zdecydowanie nie było oczywiste. Ogień i woda – tak w jednym zdaniu można nazwać dwie zupełnie różne osobowości,  które tworzyły agencję niemal od jej początku. Barbara Labudda-Krysztofczyk i Ewa Kaczmarek były i są tak różne, jak tylko można sobie to wyobrazić. Ewa – siła spokoju i opanowania. Barbara to ciągłe wrzenie, wulkan energii. Obie należały do kadry menadżerskiej firmy i codziennie ze sobą współpracowały. Dwa różne temperamenty uzupełniając się nawzajem stworzyły duet, który zaowocował efektem synergii – czyli wartością dodaną, z której korzystają każdego dnia klienci. – Przez 10 lat utwierdziłyśmy się w przekonaniu, że stawianie na kreatywną współpracę i dobrą energię to klucz do sukcesu, a połączenie wynikające z przeciwieństw, mimo pewnych trudności, ostatecznie owocuje niecodziennymi kreacjami – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes zarządu agencji.

W portfolio klientów Synertime znajdują się największe marki na rynku np. Nestlé Polska, Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, TenderHut, Budimex, Expander, Energa, Ruch SA, ale też ważne organizacje takie, jak Ministerstwo Finansów, Ambasada Turcji, Ambasada Węgier, Polska Federacja Producentów Żywności itd. Agencja świadczy pełen wachlarz usług z zakresu public relations, korzystając przy tym z najnowszych narzędzi oraz metod. – Specjalizujemy się w projektach lifestylowych, edukacyjnych i żywieniowych. Nasze zespoły świetnie radzą sobie także z tematyką nowych technologii, ale tak naprawdę nie boimy się żadnych tematów i z niecierpliwością oczekujemy kolejnych wyzwań – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji.

Agencja przykłada szczególną wagę do rozwoju działalności w obszarze social mediów. – Mamy oddzielny dział digital, który zapewnia kompleksową obsługę w zakresie obsługi profilów społecznościowych. Do dyspozycji klientów jest zespół copywriterów, grafików oraz specjalistów od kampanii reklamowych pracujący pod okiem doświadczonego menadżera social media. Dzięki temu nasi klienci dostają kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, co wielokrotnie doceniły media branżowe, wyróżniając prowadzone przez nas profile – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk. Agencja zatrudnia obecnie 25 konsultantów, którzy realizują różnorodne projekty w ramach 4 zespołów PR-owych i jednego zespołu digital. – Zatrudniamy ludzi z pasją, którzy do swojej pracy podchodzą codziennie z nową porcją energii i pomysłów. Przekrój przez różne charaktery i osobowości sprawia, że w naszej firmie wrze bezustannie, a z tych burz i dyskusji rodzą się najlepsze pomysły – dodaje Ewa Kaczmarek.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764