logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Media London Style sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska

  PR 06.12.2017, przeczytano 589 razy

Agencja Social Media London Style została oficjalnym sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska organizowanego przez Tyski Sport SA. To pierwszy tego typu turniej E-Sportowy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-london-style-sponsorem-turnieju-wirtualne-derby-slaska,34750,artykul.html

Wirtualne Derby Śląska, którego sponsorem została właśnie pochodząca z Tych agencja Social Media London Style, to pierwszy w Polsce turniej tego typu. Przeznaczony jest dla zespołów reprezentujących kluby piłkarskie z województwa śląskiego. Impreza odbędzie się 9 grudnia na Stadionie Miejskim w Tychach. W zawodach weźmie udział osiem drużyn: Górnik Zabrze, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Zagłębie Sosnowiec, Rozwój Katowice, Śląski Związek Piłki Nożnej i gospodarz turnieju - GKS Tychy.

- Rywalizacja na wirtualnym boisku będzie doskonałą okazją do aktywizacji kibiców i integracji śląskich klubów. E-Sport to obszar, który ciągle się rozwija, dlatego wychodzimy z inicjatywą promocji śląskiej piłki wśród fanów gamingu - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Każdy zespół nominuje dwóch reprezentantów. W barwach GKS Tychy wystąpi Patryk "Paniol" Pańka, e-zawodnik, z którym klub podpisał kontrakt na początku bieżącego roku oraz wyłoniony w eliminacjach kibic GKS Tychy.

Wszystkie spotkania będą transmitowane na platformie YouTube.

Turniej na żywo skomentuje jeden z najlepszych komentatorów sceny E-Sportowej: Jarek "RDK” Radzio. Drugim komentatorem będzie Bartosz „Bejott” Jakubowski.

Organizatorem turnieju jest spółka Tyski Sport SA, której 100-procentowym akcjonariuszem jest Gmina Tychy.

- E-sport to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina rozrywki i sportu. Wartość tego rynku na świecie wynosi już kilkaset milionów dolarów, a przewiduje się, że w najbliższych latach będzie rosnąć bardzo dynamicznie. To również perspektywiczny kierunek dla rynku marketingowego, na którym działamy. Decyzja o związkach naszej agencji z E-Sportem jest więc dla nas bardzo naturalna - mówi Krystian Dryniak, Prezes Zarządu agencji Social Media London Style.

Źródło: Social Media London Style

www.smls.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764