logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Stefaniak przechodzi z L’Oreal Polska do agencji Gethero

  PR 06.12.2017, przeczytano 1201 razy

Alicja Stefaniak, ostatnio Digital Marketing Specialist w L’Oreal, przechodzi do agencji GetHero, gdzie na stanowisku Digital Marketing Team Lead pokieruje m.in. Działem Obsługi Klienta i budową strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-stefaniak-przechodzi-z-l%E2%80%99oreal-polska-do-agencji-gethero,34751,artykul.html

Alicja Stefaniak ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. W roku 2017 piastowała stanowisko Digital Marketing Specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc Digital Managerem w Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami digital dla klientów tego domu mediowego.

W latach 2010-2015 Alicja pracowała po stronie domu mediowego MediaCom - m.in. na stanowisku Communications Planner/Digital Specialist – gdzie zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów online i offline, jak i codzienną obsługą wiodących klientów i marek.

Wśród klientów i marek, z którymi miała na przestrzeni lat okazję pracować znajdują się m.in. Danone, EA Games, Intel, L'Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal czy Żywiec Zdrój.

W GetHero, na stanowisku Digital Marketing Team Lead, pokieruje zespołem obsługi klienta oraz zespołem talent managerów, wyznaczając cele biznesowe i jakościowe, jak również zajmie się budową strategii komunikacji dla kluczowych klientów agencji i budowaniem relacji z nimi.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764