logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” skończył 35 lat

  PR 06.12.2017, przeczytano 851 razy

35 lat temu, 5 grudnia 1982 r. w Poznaniu ukazał się pierwszy numer tygodnika „Wprost”. Z okazji urodzin można kupić prenumeratę e-wydań „Wprost” z 35- procentowym upustem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-skonczyl-35-lat,34756,artykul.html

- Nie chcemy składać deklaracji bez pokrycia. Naszą postawę, nasze dążenia i ambicje będzie dokumentował każdy kolejny numer pisma. Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom: może to nam się czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać wprost - deklarował na wstępie zespół tygodnika pod kierownictwem Janusza Przybysza.

Te słowa do dzisiaj pozostają credo tygodnika kierowanego przez Jacka Pochłopienia i są wyznacznikiem tego, co dla redakcji „Wprost” jest naprawdę ważne. - Chcemy tworzyć w przestrzeni medialnej miejsce wolne od wojny polsko-polskiej i podziałów plemiennych, aby wrócić do podstaw dziennikarstwa i zajmować się sprawami ważnymi społecznie, aby występować w dobrze pojętym interesie społecznym – mówił Pochłopień, obejmując funkcję redaktora naczelnego.

Na łamach tygodnika swoje felietony publikują m.in. Ryszard Czarnecki i Jan Rokita, ale także Magdalena Środa i Ewa Wanat. Swoje miejsca mają tu również Waldemar Skrzypczak, Paweł Kowal, Jan Śpiewak, Jan Wróbel i Michał Witkowski.

O swoim jubileuszu tygodnik przypomina od blisko dwóch miesięcy, publikując na łamach wybrane najciekawsze materiały z historycznych wydań. M.im. w bieżącym numerze można znaleźć wywiad z Adamem Małyszem z… 1996 r.

Od 1989 r. „Wprost” jest tygodnikiem ogólnopolskim. Od 1990 r. na łamach „Wprost” ukazuje się lista najbogatszych Polaków. Od 1991 r. redakcja wybiera Człowieka Roku.  W 1995 r. jako jeden z pierwszych tytułów prasowych uruchomił własny serwis internetowy – Wprost.pl.

Od 2010 r. wydawcą „Wprost” jest PMPG Polskie Media. To notowana na GPW spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764