logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska agencja nagrodzona podczas UK Search Awards

  PR 07.12.2017, przeczytano 578 razy
ilustracjastrzałka

7 edycja wydarzenia, 30 kategorii, setki zgłoszeń od wiodących agencji digitalowych i SEO z całej Wielkiej Brytanii i Europy. I jedyny polski zwycięzca. Agencja Elephate przeprowadziła najlepszą kampanię SEO na rynku brytyjskim dla Oponeo, przyczyniając się do 668% wzrostu widoczności marki w Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-agencja-nagrodzona-podczas-uk-search-awards,34760,artykul.html

- Już samo wejście na krótką listę nominowanych stanowi osiągnięcie samo w sobie. Szczególnie w tak prestiżowym plebiscycie, jak UK Search Awards i tak konkurencyjnej kategorii, jak Best SEO Campaign. - mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-founder w Elephate. - Dzięki wygranej trafiliśmy oficjalnie do grona najlepszych agencji SEO i Content Marketingu nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w Europie. - dodaje.

Oponeo to sklep internetowy prowadzący sprzedaż  opon samochodowych  felg, obecny na 13 europejskich rynkach. Drogę do zwycięstwa w kategorii „najlepsza kampania SEO” rozpoczęto od kompleksowej optymalizacji SEO, by następnie skupić się na długofalowych działaniach z obszaru content marketingu.

- Stworzyliśmy skuteczną strategię contentową opartą o działania na blogu klienta oraz pozyskiwaniu naturalnych zewnętrznych linków z treści publikowanych na różnych platformach motoryzacyjnych. - zaznacza Mazur. - Klient miał świadomość, że efekty z działań content marketingowych nie pojawiają się od razu i trzeba na nie poczekać. I że warto czekać, co dzisiaj potwierdzają wyniki kampanii oraz wyróżnienie w postaci nagrody za najlepszą kampanię SEO w Wielkiej Brytanii. - dodaje.

Prowadzone działania przyczyniły się do wzrostu widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.co.uk o 668%. Imponujący efekt zdobył uznanie międzynarodowego jury i pozwolił pokonać takie agencje jak BlueGlass, Branded3 czy MediaCom Worldwide.

Źródło: Elephate

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764