7 edycja wydarzenia, 30 kategorii, setki zgłoszeń od wiodących agencji digitalowych i SEO z całej Wielkiej Brytanii i Europy. I jedyny polski zwycięzca. Agencja Elephate przeprowadziła najlepszą kampanię SEO na rynku brytyjskim dla Oponeo, przyczyniając się do 668% wzrostu widoczności marki w Google.
- Już samo wejście na krótką listę nominowanych stanowi osiągnięcie samo w sobie. Szczególnie w tak prestiżowym plebiscycie, jak UK Search Awards i tak konkurencyjnej kategorii, jak Best SEO Campaign. - mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-founder w Elephate. - Dzięki wygranej trafiliśmy oficjalnie do grona najlepszych agencji SEO i Content Marketingu nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w Europie. - dodaje.
Oponeo to sklep internetowy prowadzący sprzedaż opon samochodowych felg, obecny na 13 europejskich rynkach. Drogę do zwycięstwa w kategorii „najlepsza kampania SEO” rozpoczęto od kompleksowej optymalizacji SEO, by następnie skupić się na długofalowych działaniach z obszaru content marketingu.
- Stworzyliśmy skuteczną strategię contentową opartą o działania na blogu klienta oraz pozyskiwaniu naturalnych zewnętrznych linków z treści publikowanych na różnych platformach motoryzacyjnych. - zaznacza Mazur. - Klient miał świadomość, że efekty z działań content marketingowych nie pojawiają się od razu i trzeba na nie poczekać. I że warto czekać, co dzisiaj potwierdzają wyniki kampanii oraz wyróżnienie w postaci nagrody za najlepszą kampanię SEO w Wielkiej Brytanii. - dodaje.
Prowadzone działania przyczyniły się do wzrostu widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.co.uk o 668%. Imponujący efekt zdobył uznanie międzynarodowego jury i pozwolił pokonać takie agencje jak BlueGlass, Branded3 czy MediaCom Worldwide.
Źródło: Elephate