logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wykreuje w telewizji Eve Sleep

  PR 07.12.2017, przeczytano 603 razy

Eve Sleep, marka znana z lubianych przez Brytyjczyków grubych piankowych materacy z charakterystyczną żółtą lamówką wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wykreuje-w-telewizji-eve-sleep,34762,artykul.html

Eve Sleep jest marką niosącą prawdziwą łóżkową rewolucję – specjalizuje się
w projektowaniu i dostarczaniu na rynek produkty sypialniane w najlepszej możliwej jakości, dzięki czemu można na dobre zapomnieć o wstawaniu lewą nogą. Stworzyli ją pochodzący z Polski Jakub Wieczorek i Jan Bagniewski. Co może zaskoczyć, w ofercie Eve Sleep jest tylko jeden model materaca – tylko dlatego, że to model doskonały. Jest kombinacją komfortu, idealnej temperatury podczas snu, właściwej sprężystości i wytrzymałości, które zapewnia najnowszej generacji pianka memory. Materace to jednak tylko początek łóżkowego relaksu, który dopełniają designerskie akcesoria takie jak poduszki i kołdry, pościele, ramy łóżka czy nawet piżamy projektowane z prestiżowymi brytyjskimi markami odzieżowymi. Produkty wyróżnia minimalistyczny design i charakterystyczna żółta lamówka.

Każdy zasługuje na to, by porządnie się wyspać. Wiedzą to już dobrze Brytyjczycy, którzy markę znają i lubią. Teraz przyszedł czas na Polskę. Za launch marki w naszym kraju, w roli strategicznego partnera w zakresie mediów i komunikacji, będzie odpowiadać dom mediowy Value Media, należący do Group One. Odpowie między innymi za przygotowanie strategii kampanii telewizyjnej oraz planowanie i zakup mediów. Działania są planowane na początek 2018 roku.

- Wejście marki na polski rynek to coś, na co czekaliśmy od dawna. Eve Sleep jest tzw. marką sleep brand, marką związaną ze snem. Do tej pory mało kogo było stać na wysokiej jakości materac – w wymiarze materialnym, ale także czasowym. Jego zakup wiązał się ze skomplikowanym procesem rekonesansu, wizytami w sklepach i wyborem spośród dziesiątek modeli. A przecież piękne poranki i wspaniały sen nie są tylko dla wybrańców! Uprościliśmy ten proces do minimum – bez konieczności wychodzenia z domu – zamawia się je online i dostarczane są pod same drzwi. Od teraz także te zlokalizowane w Polsce! – mówi Jan Bagniewski, Eve Sleep. Od lat jestem związany z branżą marketingową, z e-commerce, dlatego od naszego partnera oczekiwałem przede wszystkim bogatego doświadczenia podpartego licznymi nagrodami i wyróżnieniami za projekty zrealizowane w Polsce. Dom mediowy Value Media przedstawił najlepszą ofertę – dodaje.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764