logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Berm dla Gminy Grodzisk Mazowiecki

  PR 07.12.2017, przeczytano 1041 razy
ilustracjastrzałka
Wizualizacja - Janusz Jabłoński

Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej dla gminy Grodzisk Mazowiecki. Działania dotyczą Projektu „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki”. Jest to już kolejna realizacja BERM dla administracji samorządowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/berm-dla-gminy-grodzisk-mazowiecki,34767,artykul.html

Zgodnie ze strategicznym celem, Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości życia mieszkańców, poprzez podnoszenie standardów funkcjonowania infrastruktury społecznej, a także działania na rzecz ochrony zdrowia i bezpieczeństwa publicznego. W ramach aktywności utworzone zostaną ścieżki edukacyjne z tablicami pokazującymi rodzime gatunki roślin, ptaków i owadów, połączone z odpowiednimi nasadzeniami, prezentującymi te gatunki w naturalnym siedlisku. Jednocześnie podjęte zostaną działania mające na celu zahamowanie spadku powierzchni terenów zieleni. Mają one także poprawić różnorodność biologiczną w przestrzeni miejskiej. Dla zwiększenia jakości przestrzeni publicznej utworzone będą także nowe ścieżki piesze i rowerowe oraz zewnętrzne siłownie i place zabaw dla dzieci.

- BERM często realizuje projekty w ramach zamówień publicznych. Wśród nich wymienić można chociażby aktualnie prowadzone działania promocyjno-edukacyjne dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Działamy jednak nie tylko na poziomie projektów administracji centralnej, ale także w samorządach. To obszar z dużym potencjałem. Realizowanych jest wiele projektów, mających na celu poprawę jakości życia czy przestrzeni publicznej, które trzeba odpowiednio promować, przedstawiać mieszkańcom i innym interesariuszom. To właśnie nasze zadanie, które mamy zamiar kontynuować podejmując się kolejnych projektów – komentuje Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group.

Celem działań promocyjnych, realizowanych przez BERM, jest przede wszystkim poinformowanie interesariuszy projektu o jego realizacji i korzyściach z niego płynących. W grupie adresatów wyróżniono mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki, a więc osoby na co dzień korzystające z wprowadzanych zmian, a także inwestorów, czyli podmioty gospodarcze, prowadzące działalność na terenie gminy, które mogą być zainteresowane realizacją projektów inwestycyjnych.

Z racji iż projekt zakłada także działania z zakresu poprawy różnorodności biologicznej, BERM będzie podejmował także działania informacyjne i promocyjne mające na celu upowszechnienie wiedzy na temat ochrony środowiska i poprawy jakości przestrzeni publicznej.

Agencja zajmie się zaprojektowaniem i przygotowaniem ulotek informacyjnych, ale także materiałów promocyjnych. Rolą specjalistów będzie także zapewnienie obecności informacji o Projekcie w mediach o zasięgu lokalnym i regionalnym: prasie i internecie. BERM zorganizuje także serię spotkań informacyjnych z mieszkańcami, podczas których zostaną przedstawione założenia projektu oraz postępy w realizacji inwestycji. Zostaną także przeprowadzone działania edukacyjne skierowane do dzieci, w tym m.in. warsztaty recyklingowe, konkurs fotograficzny i ekologiczny spacer.

Działania realizowane będą do 30 czerwca 2018 r.

Oferta przedstawiona przez BERM została wybrana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z kryteriami oceny, ofertę przedłożoną przez BERM  uznano za najkorzystniejszą.

Po stronie Agencji BERM za projekt odpowiada Magda Świderska – Maruszak, Project Manager BERM Creative Production Group.

Źródło: BERM Creative Production Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764