Od jakiegoś czasu Facebook daje możliwość dodawania wideo w tle na profilu zamiast normalnego zdjęcia. Dzięki temu mamy szansę, od razu na wstępie, przyciągnąć uwagę odwiedzającego fanpage. Spółka Duda Development wprowadziła niedawno cover video na swój profil. Po co?
Profil dewelopera na Facebooku nie musi być nudny. Może iść za trendami, wykorzystując nowości w Social Mediach. Tak właśnie robi spółka Duda Development, traktując fanpage jako wizytówkę firmy. Wykorzystała dodatkowe funkcje jakie daje platforma, dodając cover video oraz dodatkowe zakładki w menu.
Facebook daje dużo możliwości. Kwestia dobrania odpowiednich narzędzi i ciekawej aranżacji, a wzrok klienta zostanie z nami na dłużej. Okładka w tym przypadku zdobi. Tak właśnie ma działać cover. Profil Duda Development zdobi właśnie taki cover video. Jest to animacja z aktualnie realizowanymi inwestycjami firmy.
W zależności od branży, w cover video można opowiedzieć historię firmy, zaprezentować pracowników lub po prostu aktualną ofertę. Film odtwarza się automatycznie po wejściu na profil – jeżeli w ustawieniach Facebooka mamy włączone automatyczne odtwarzanie filmów. Nie ma co tu kryć – przyciąga uwagę. A można więcej.
Dodatkową funkcją na fanpagu, która usprawni komunikację z klientem, są zakładki w menu. Duda Development ma takie dwie: „Zobacz co obecnie mamy” to skrót inwestycji mieszkaniowych posiadanych obecnie w ofercie, natomiast „Wybierz lokal lub biuro” to przegląd inwestycji komercyjnych. Użycie tych 2 zakładek ma na celu ułatwienie kontaktu potencjalnego klienta z deweloperem. Każdy bardzo szybko może zrobić analizę oferty według swoich oczekiwań, wejść w konkretną, która go interesuje albo szybko skontaktować się za pośrednictwem Messengera. Deweloper zazwyczaj odpowiada natychmiast.
Źródło: Duda Development