logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

  PR 13.12.2017, przeczytano 2575 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-banku-pocztowego-_najladniejsza-polska-karta-2017_,34855,artykul.html

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i  została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764