Zestawienie za listopad otwiera świąteczne wideo od Allegro opowiadające historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu. Na drugim miejscu znalazł się lider październikowej listy, czyli film o interaktywnych jajkach Hatchimals w formule unboxing, a trzecie miejsce przypadło reklamie, w której Tomasz Oświeciński zachęca do treningów. Do zestawienia trafiły również popularny już od dłuższego czasu Gang Świeżaków i wideo rozpoczynające teaserową kampanię “Rodzina Oddano”.
W listopadzie użytkownicy YouTube szczególnie chętnie oglądali bożonarodzeniowe wideo od Allegro: Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz? | Talizman. Wzruszający film opowiada historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo – jak sugeruje sam tytuł – zachęca także do dzielenia się z innymi:
Drugie miejsce na liście najchętniej oglądanych spotów zajął lider październikowego zestawienia, czyli film Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek:
Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych (Tomasz Oświeciński i jego akcja z budujmase.pl) – być może internauci już zaczęli myśleć o noworocznych postanowieniach?
Czwarte miejsce przypadło spotowi Biedronki Gang Świeżaków 2, który utrzymuje się w topowej piątce już od kilku miesięcy:
Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film RODZINA ODDANO - #1 PORA-CHUNKI z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów:
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
- Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
- Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Źródło: YouTube