logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP po raz kolejny organizatorem Wieczoru Branżowego

  PR 03.01.2018, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka
Wieczór Branżowy 2017 fot. PIAP

Już 8-go lutego 2018 roku w Warszawie w restauracji STIXX BAR&GRILL po raz piąty odbędzie się Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Spotkanie ma na celu integrację przedstawicieli firm członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-po-raz-kolejny-organizatorem-wieczoru-branzowego,34997,artykul.html

- Wieczór branżowy PIAP to już tradycja i zarazem świetna okazja do pogłębienia istniejących i nawiązania nowych relacji pomiędzy właścicielami firm członkowskich zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych. Uczestnicy wydarzenia mogą w miłej atmosferze porozmawiać o aktualnych wydarzeniach branżowych, wymienić swoje doświadczenia oraz wysłuchać opinii przedstawicieli innych firm członkowskich na temat sytuacji na rynku - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o. oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Podczas wieczoru branżowego PIAP m.in. odbędzie się uroczyste otwarcie spotkania jak również wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP 2018 oraz dla firm uczestniczących w programie Gwiazdy PIAP. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe i inne atrakcje, na które przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.

VIDEORELACJA WIECZÓR BRANŻOWY PIAP 2017


Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764