logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy wzrost Telewizji WP

  PR 05.01.2018, przeczytano 803 razy

Na koniec 2017 roku Telewizja WP osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Dzięki temu zajęła drugie miejsce wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w ciągu roku wyniosła +350%. Telewizja pobiła też rekord oglądalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-wzrost-telewizji-wp,35024,artykul.html

Telewizja WP w grudniu 2017 zajęła drugie miejsce na MUX8. Wyniki średniego dobowego udziału w grupie komercyjnej all 16-49 wyniosły 0,36% i były najwyższe od startu stacji. Do Telewizji WP należy też rekord oglądalności, który został pobity 25 grudnia i wyniósł 0,80%. Takim wynikiem nie może pochwalić się żadna ze stacji nadająca na tym multipleksie. Na tle konkurencji Telewizja WP rozwija się najszybciej – wzrost w ciągu roku wyniósł +350%. Wśród stacji telewizyjnych na polskim rynku Telewizja WP w grupie komercyjnej all 16-49 wyprzedziła m.in. stacje Kino Polska, TVP Kultura, TLC i TVP Sport. dynamika16-49_2017.PNG

Telewizja WP w grudniu osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Sprawdza się nasza strategia programowa łączenia produkcji własnych z wartościową ofertą zagraniczną. Już pod koniec stycznia nasi widzownie, jako jedyni będą mieli możliwość obejrzenia Ucha Prezesa w telewizji WP – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor operacyjny Telewizji WP i dodaje: Wyniki te osiągnęliśmy mimo trudności z dostępnością techniczną tego multipleksu. Rok 2018 dla nas i Telewizji WP będzie ekscytującym wyzwaniem.

Telewizja WP to światowe seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne i lifestylowe. Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie NC+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764