logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stream TV i BOE pracują nad obrazem 3D bez okularów

  PR 11.01.2018, przeczytano 902 razy

Firmy Stream TV Networks i BOE Technology Group Co ogłaszają rozpoczęcie współpracy w celu połączenia wysokiej rozdzielczości paneli BOE z nagradzaną technologią 3D bez okularów Stream TV. Ponieważ rozmiary paneli obejmują zakres od telefonów komórkowych po monitory komputerowe i duże telewizory, projekt ten umożliwi rozwój urządzeń w całej branży elektroniki konsumenckiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stream-tv-i-boe-pracuja-nad-obrazem-3d-bez-okularow,35079,artykul.html

Po pojawieniu się paneli 8K, telewizory i monitory 4K są już przestarzałe - skomentował Mathu Rajan, główny dyrektor wykonawczy firmy Stream TV. - Praca nad wysokiej rozdzielczości panelami produkcji partnera takiego, jak BOE pozwoli nam na zdobycie znacznej popularności na międzynarodowym rynku” - dodał dyrektor.

Cieszące się mianem najlepszej na świecie technologii 3D bez okularów rozwiązanie Ultra-D firmy Stream TV wykorzystuje zaawansowaną optykę i potężne algorytmy renderujące, które zapewniają kąt widzenia o zakresie 140 stopni. To z kolei zapewnia wszystkim oglądającym wyraźne, żywe i dostosowywalne wrażenia 3D bez konieczności posługiwania się okularami lub goglami.

Ludzkie oko nie wychwytuje różnicy między jakością 4K a 8K w płaskim obrazie 2D - mówi Rajan. - Bez wykorzystania trzeciej płaszczyzny te wszystkie piksele są niepotrzebne. Wykorzystujemy je do nadawania głębi i wypukłości, przez co tworzymy pochłaniające widzów efekty, które stanowią prawdziwą wartość dodaną dla producentów urządzeń i ich klientów” - dodał dyrektor.

Pierwszym owocem współpracy firm Stream TV i BOE jest wyświetlacz 8K Lite Glasses-Free Ultra-3D, który można zobaczyć wyłącznie po umówieniu spotkania na prywatnym pokazie na stanowisku firmy Stream TV na targach Consumer Electronics Show w Las Vegas Convention Center, Central Hall #10939.

Źródło: Stream TV Networks, Inc.

Dodatkowe informacje:

Stream TV to firma technologiczna z siedzibą w Filadelfii. Przełomowa technologia Ultra-D firmy to jedyne własne rozwiązanie 3D bez okularów, które zapewnia zapierający dech w piersiach obraz oraz konwersję treści z dowolnych źródeł 2D lub 3D. www.Ultra-D.com

Firma BOE jest pionierem w zakresie innowacji i rozwoju technologii TFT-LCD i pracuje nad przyspieszeniem postępów w nowych wyświetlaczach, w tym w zakresie wyświetlaczy elastycznych oraz rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej. Firma BOE zamierza produkować lekkie, wąskie i oszczędne energetycznie oraz przyjazne środowisku produkty zapewniające wierne odwzorowanie koloru, wysokiej jakości obraz i szerokie kąty oglądania. Firma nieustannie poprawia wrażenia wizualne na telefonach komórkowych, tabletach, laptopach, monitorach, telewizorach i innych urządzeniach. http://www.boe.com/en/index/pei.html

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764