logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube dla Risk made in Warsaw

  PR 11.01.2018, przeczytano 752 razy

Risk made in Warsaw, marka odzieżowa stawiająca na równi elegancję i wygodę projektowanych ubrań, rozpoczyna współpracę z agencją SalesTube należącą do Group One. Praca dla polskiej marki z branży modowej, która realnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a co więcej posiada swój własny e-commerce, z pewnością będzie dla zespołu cennym doświadczeniem i wspaniałym wyzwaniem. SalesTube wesprze ten kobiecy koncept w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-dla-risk-made-in-warsaw,35082,artykul.html

Risk made in Warsaw to marka powstała 6 lat temu w Warszawie, która na dobre zagościła w sercach Polek i Pań na całym świecie. Stało się to za sprawą szykownych sukienek, eleganckich koszul czy dopasowanych marynarek, które łączy niezwykle ważna cecha – wygoda noszenia. Twórczynie marki i projektantki, Antonina Samecka i Klara Kowtun, razem z współwłaścicielką i vice-CEO Dorotą Sajewicz w zgodzie twierdzą, że projekty Riska mają działać na korzyść figury.  Ubrania wytwarzane są w Polsce z materiałów, które dziewczyny starannie wybierają lub dzięki współpracy z polskimi dziewiarniami same tworzą i produkują na wyłączność. Koncept został też doceniony zagranicą – pisały o nim światowe media takie jak Times, VOGUE.COM, ELLE, HARPER’S BAZAAR czy INSTYLE, który wielokrotnie pokazywał projekty RISKa.

Ważnym dla marki elementem jest mocne zaangażowanie w projekt Risk for Art, w ramach którego, oprócz kooperacji z artystami podczas tworzenia kolekcji, nawiązują liczne współprace z przedstawicielami świata sztuki oraz prestiżowymi instytucjami i galeriami. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientek moda to nie wszystko. Bardzo ważna jest dla nich kultura, zaangażowanie społeczne i wartości, z którymi kojarzona jest marka. Dlatego współprace takie jak ciesząca się dużą popularnością wystawa „Ulice ZŁEGO” na podstawie Leopolda Tyrmanda w warszawskim Muzeum Literatury, uważamy za duży sukces – mówi Antonina Samecka, projektantka i CEO Risk made in Warsaw.

SalesTube, podmiot należący do Group One, wesprze Risk made in Warsaw w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji. Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku. 

Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764