logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziękuję Ci Mamo: Maciej Kot ambasadorem kampanii Procter & Gamble

  PR 12.01.2018, przeczytano 1198 razy
ilustracjastrzałka
Maciej Kot z mamą

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora czwartej polskiej odsłony światowej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. W projekt, doceniający wszystkie polskie mamy, zaangażował się skoczek narciarski Maciej Kot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziekuje-ci-mamo%3A-maciej-kot-ambasadorem-kampanii-procter-and-gamble,35092,artykul.html

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, od wielu lat będącego partnerem Igrzysk Olimpijskich. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Tegoroczna odsłona kampanii porusza temat uprzedzeń. Temat ten jest niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Orientacja seksualna, kultura, rasa czy brak możliwości finansowych to tylko kilka przykładów uprzedzeń, z którymi mogą zmagać się młodzi sportowcy. Dla większości z nich, jest jednak jedna osoba, która potrafi przezwyciężyć wszelkie trudności i sprawić, że podczas każdego kolejnego treningu, młodzi adepci dają z siebie jeszcze więcej – mama. Wideo „Miłość ponad uprzedzenia” jest opowieścią o sportowcach, reprezentujących różne dyscypliny, którzy musieli zmierzyć się z różnymi uprzedzeniami. Pokonali je dzięki mamon, ich wsparciu i miłości. Wideo pokazuje w jaki sposób mógłby wyglądać świat, gdyby wszyscy widzieli to, co widzą mamy, a czego nie potrafią dostrzec inni.

Celem naszej firmy i marek, które tworzymy, jest poprawianie jakości życia osób, które z nich korzystają, każdego dnia ” – mówi Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w P&G. „Podczas Igrzysk Olimpijskich, uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. My jednak wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Chcemy wyrazić podziw oraz wdzięczność dla każdej mamy na świecie i podkreślić, że z dumą je wspieramy” – dodaje.

Ambasador podczas Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018

Indywidualny wicemistrz świata juniorów, zdobywca Letniego Grand Prix czy drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich – to tylko kilka tytułów jakie zdobył Maciej Kot, ambasador kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. „Jestem dumny, że mogę drugi raz współpracować z Procter & Gamble. To dla mnie ogromne wyróżnienie i nie ukrywam, że bardzo cieszy mnie fakt, iż moja mama będzie ze mną w Korei w PyeongChang. Mam nadzieję, że tegoroczne hasło Miłość ponad uprzedzenia, jak i cała kampania, będą początkiem rozmów i zmian w sportowym świecie, gdzie wciąż jeszcze można spotkać uprzedzenia i utarte stereotypy. Zdarza się to czasami, na przykład w stosunku  do zawodników, którzy pochodzą spoza obszarów, gdzie tradycyjnie trenuje się skoki narciarskie. Miałem znajomych, którzy przyjeżdżali na treningi do Zakopanego z innych części Polski i pamiętam, że czasami spotykali się z niedowierzaniem w ich możliwości, dawano im mniejsze szanse na sukces. Uważam, że tego typu sytuacje  i nastawienie po prostu nie mają sensu i nie powinny mieć miejsca, dlatego mam nadzieję, że ta kampania będzie momentem zwrócenia uwagi na problem oraz początkiem przełamywania stereotypów i uprzedzeń” – komentuje Maciej Kot.

Podczas rywalizacji indywidualnej oraz drużynowej na olimpijskich skoczniach w południowokoreańskim PyeongChang naszemu ambasadorowi towarzyszyć będzie mama. „Jej wsparcie jest dla mnie nieocenione i wiem, że jej obecność na olimpijskich trybunach doda mi pewności siebie. To dzięki jej wsparciu i nieustannym utwierdzaniu mnie, że sport, który wybrałem jest dobrą drogą udało mi się osiągnąć tyle sukcesów w skokach narciarskich. W dyscyplinie, która wymaga bardzo dużego poświęcenia, wielu wyrzeczeń oraz poświeceń ze strony najbliższych” – dodaje Maciej Kot.

Nasz ambasador rywalizować będzie podczas 3 występów w trakcie Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni normalnej, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni dużej oraz rywalizacji drużynowej, gdzie wraz z pozostałymi reprezentantami Polski walczyć będzie o jak najlepsze wyniki.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764